Bylo vyhlášeno výběrové řízení na jednatele Divadla města Ústí nad Labem
Veškeré informace se dozvíte v sekci výběrových řízení.
Zájemci musí splňovat následující požadavky:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně (umělecké, právní, ekonomické nebo humanitní zaměření),
-
minimálně pětiletou praxi ve vedoucí funkci, ideálně v oblasti kultury,
-
manažerské, organizační a komunikační schopnosti,
-
zkušenost s vedením divadelního či kulturního provozu výhodou,
-
znalost kulturního prostředí a všeobecný kulturní přehled,
-
výhodou je znalost cizího jazyka (AJ, NJ) a orientace v legislativě týkající se společností s ručením omezeným,
-
bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů.
Součástí přihlášky musí být kromě motivačního dopisu, profesního životopisu a dokladu o vzdělání také otevřená koncepce rozvoje divadla na následujících šest let.
Výběrové řízení proběhne ve třech kolech, včetně ústních pohovorů a obhajoby předložené koncepce. Termín pro podání přihlášek je stanoven na 30. září 2025 do 15 hodin. Přihlášku je nutné doručit osobně nebo poštou na podatelnu Magistrátu v zalepené obálce označené „Neotvírat – VŘ jednatel DmÚL s.r.o.“
Předpokládaný termín nástupu je po dohodě od 1. ledna 2026, nejpozději však k 1. březnu 2026. Statutární město Ústí nad Labem si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit bez výběru uchazeče.