Od nového roku dojde k úpravě organizačního řádu Magistrátu
S účinností od 1. ledna 2025 dojde ke změně organizační struktury Magistrátu. Nová pracovní místa pomohou urychlit odbavování a vyřizování agendy na vytížených pracovištích. Pracovní místa budou rozdělena následovně:
-
3 pracovní místa sociálních pracovníků v oddělení sociálně-právní ochrany dětí v Odboru sociální péče, důvodem je enormní nárůst agendy, tj. počtu rodin a dětí žijících dlouhodobě i přechodně ve spádové oblasti.
-
1 pracovní místo sociálního pracovníka v oddělení náhradní rodinné péče v Odboru sociální péče, předpokládá se totiž nárůst dětí, které budou svěřovány do náhradní péče vlivem novely zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí.
-
2 pracovní místa referentů ve stavebním oddělení v Odboru územního plánování a stavebního řádu v důsledku zrušení Stavebního úřadu Chabařovice, čímž dojde ke zvětšení spravovaného území a navýší se agenda.
-
1 pracovní místo vedoucího úseku spisového meziarchivu a digitalizace v Archivu města, který se bude intenzivněji zabývat digitalizací stavebních spisů.
-
1 pracovní místo referenta v oddělení kamerového systému v Odboru přestupkových agend z důvodu zvyšujícího se počtu měřících bodů ve městě.
-
1 pracovní místo koordinátora investic v přímé podřízenosti vedoucího Odboru dopravy a majetku vzhledem k množství připravovaných investičních akcí.
-
1 pracovní místo energetického manažera v oddělení evidence majetku v Odboru dopravy a majetku, důvodem je množství připravovaných investičních akcí zaměřených na energetické úspory.
Nově vznikne také úsek spisového meziarchivu a digitalizace v Archivu města právě i z důvodu navýšení agendy na Odboru územního plánování a přechodu chabařovického stavebního úřadu pod ústecký.
Zároveň bude zrušeno 1 pracovní místo provozního technika v oddělení údržby majetku v Odboru dopravy a majetku.
Celkový počet tabulkových míst vzrostl z 421 na 430.