Výpis z evidenční karty řidiče
Výpis z evidenční karty řidiče
1. Základní informace:
Výpis z evidenční karty řidiče se vydává na žádost řidiče.
2. Kdo je oprávněn podat žádost, apod.:
Žádost podává osoba, které má být vydán výpis.
3. Postup a podmínky pro vyřízení žádosti:
S žádostí o výpis z evidenční karty řidiče musí držitel řidičského oprávnění předložit:
a) platný doklad totožnosti,
b) platný řidičský průkaz žadatele (pokud vlastní)
Po podání žádosti příslušný pracovník Správního odboru Magistrátu města Ústí nad Labem ověří podle dokladu totožnosti totožnost žadatele a doklad totožnosti vrátí žadateli.
4. Způsob podání žádosti:
Podáním žádosti osobně na úřadě, či v zastoupení na základě ověřené plné moci.
5. Adresa úřadu a úřední hodiny pro podání žádosti:
Magistrát města Ústí nad Labem
Správní odbor - oddělení registru řidičů, postranní vchod z Lidického náměstí
Velká Hradební 2336/8, Ústí nad Labem
PO, ST 8.00 - 17.00 hod. ÚT 8.00-15.00 hod. PÁ 8.00-11.00 hod.
Tel.: 475 271 544, 475 271 545, 475 271 546
E-mail: podatelna.magistrat@mag-ul.cz
6. Formuláře, doklady, náležitosti:
Žádost se podává na formuláři, který je k dispozici na registru řidičů, případně vytisknout a vyplnit formulář zde.
7. Správní a jiné poplatky a způsob jejich uhrazení:
- za výpis z evidenční karty řidiče z registru řidičů se platí 15,- Kč za stránku a za každou další započatou stránku 5,-Kč,
- poplatek hradí žadatel při podání žádosti
8. Lhůty pro vyřízení:
Výpis z evidenční karty řidiče je vydán bez prodlení po předložení žádosti – na počkání.
9. Účastníci řízení:
Žadatel.
10. Další požadované činnosti:
Žádné.
11. Právní úprava:
Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
12. Opravné prostředky a jejich uplatnění:
Žádné.
13. Sankce a způsob jejich uplatnění v případě nedodržení předepsaných povinností:
Nebude vydán výpis z evidenční karty řidiče.
14. Správce postupu:
Správní odbor.